1ana_2evlat Askineylul Bu şekilde <a href=“https://ibb.co/DrHDywq"><img src=“https://i.ibb.co/RjkpmQ5/smart.jpg” alt=“smart” border=“0”></a>
1ana_2evlat Askineylul Canım merhaba ben bugün gunduz gozu ile baktim da bunun gibi minik 2 sökük daha var. Eğer dilersen 40 tl olur hepsi sana, söylemeden yollayıp vebal alamam yeni fark ettim inan bende. Veya 50 tl ye 1 parca daha alabilirsin. Tabii dilersen.
Askineylul 1ana_2evlat sade olan kot elbiseyi çok beğendim ama oda 0-3 aymış bebeğim 2 aylık kışa geliyo. Tekrar inceleyeyim bi diğerlerini
1ana_2evlat Askineylul tabii.. Mesela diğer pembe tulum var ciceklinin aynisi sadece pembe renk düz o olabilir belki sen bak dilersen yollarim istediğini