Aydanzeyd Kizlar yardm edin bana Allah askina. Oglum 1 aydir cokk huzursuz bir bebek oldu.asiri miz miz. Surekli bagiriyor agliyor ama gozden yas gelmiyor😒yemek yemeye oturuyorum aglayarak kucak istiyor. Kendini yerlere atiyor hep huzursuz hep bi seylerden memnun degil. Neden bogle oldu?yemin ederim size komsulari gordugum zaman utaniyorum artik. Kesin bu cocugu dovuyor diye dusnuyorlar artik. (Bu kadar bagirmasina gore). Ne yapmam gerek doktora mi gotursem?
VSD-61 Aydanzeyd benim kızımda 16 aylık herşeye ağlıyor.bende ne olduğunu anlamıyorum.ama yemek konusunda sorun yok.anası gibi sorun etmiyor yemeğini yer . 2 yaş sendromu diye kendimi avutuyorum.😒
Deletedmom896 Aydanzeyd Tek başına birey olduklarını fark ettikleri aylar anneyi babayı kullanma her istediğini yaptırma ve ağlama krizleri muhtemelen sıkıldığı içinde yapıyor olabilir umarım geçer
Aydanzeyd VSD-61 ya masallah masallah🤣aynen oglumda da sorun yok cok sukur yemek konusunda.ama ben uykusunu 1 e saldim. Bide gece beslenmesini kestm. Acaba ondan mi diyede dusunmuyor degilim🥲
Aydanzeyd Deletedmom896 insallah gecer tatlim tesekkur ederim. Ogle agliyor yapiyoruz bizde en cokta babasi
Aydanzeyd Harvicell giymiyor ki🤣agliyor coraplari cikariyor. Simdi gecti ustunu cikarmaya. Yerinden koparacak gibi cekiyor sonrada dusuyor🤣gene agliyor😐😐😐
Yengecanne_ Aynı bensiniz alt komşu ile tanışmak bile istemiyorum bu yüzden.Bir de çocuğu yok akıl vermeye kalkar deli eder beni 😂
Lizbon Aydanzeyd 2 yaş sendromunun başlangıçları. Şuan 28 aylık durum pekte farklı değil açıkçası. İstediği veya istemediği şeylerde öyle böyle bir ağlama yok gören dövüldüğünü sanar yani. Dışarıdan eve girmek dert çıkmak apayrı dert ya sabır ile yola devam ediyorum ama patlama noktasında bir tuvalete girebilir miyim gelecem hemen diyip su açıp suyu izliyorum sakinleşmek için 😂
serebro Aydanzeyd bir birey olduğunu, çevresinde olup biteni farkında. Sürekli ben, benimle ilgilen, x nesnesi benim modunda. 18 aylik oğlum aynı, sabırsız, hırçın
Yengecanne_ Aydanzeyd alt komşu sen misin 😂😅😂 bazen tuvaletten ses gidiyor diye “ annecim sakin ol duyan da dövüyorum sanıyor yeaa “ falan diyorum 😂😂😂
Lizbon Aydanzeyd Yani napayım başka çözüm bir de sıkılıp bunaldığım zamanlarda ya anneme ya kayınvalideme gidip kalıyorum ☺️ destek almaktan çekinmeyin hiç