Doğum yapalı 2 ay oldu Mısır tanesi kadar bir açıklık oldu sarı su akıyordu içinden doktorum kıl kökü iltihaplanmasından oluyor demişti fito krem ve antibiyotik kullandım bi ara kapandı şimdi tekrar açıldı ve akıyor. Terlediğimde akıyor böyle olan var mı?