Cansusucu 🥰 eger denetip almayacaksaniz ayagini cm cinsinden ölçün,dogru numarayi verir bu cunku her markaninki farkli. Ya da Trendyol gibi bir yerden alip gelince denetin olmazsa degisim iadeye verirsiniz. Sansiniz var ise deneyin önünde 1cm boslik kalmali,bi de ilk adim ayakkabisi ortapedik degil anatomik olmali,akkinizda olsun güzel anne