Merhaba güZel anneler. Size birşey danışmak istiyorum geçen sene mayıs ayının başında spiral taktırdım taktırmadan çnce 3 kere regl oldum ve çok kanamamın olmaması için hormonlu spiral taktırmamı belirtti doktorum taktırdıktan sonra hiç regl olmadım 6 ay sonrasında doktora gittiim doktor emzirdiğim in 1 yıl olmassam normal dedii şuan 1,5 yıl oşdu nerdeyse hasta olmadım bugun doktora danıştığımda. 1 yıl normal ama sonrası normal değil kontrol etmemiz gerekiyor kist olabilir veya enfeksiyon olabilir eğer bunlar var isse tedavi olman gerekir dedi haftaya kontrole gideceğiö bu durumu yaşan varmı korkuyorum açıkçası birşey çıkacak diye