Saat 14.00 gbi hepatit b ikinci aşıyı atıldık ve bebegm o saatten bu saate full uyudu diyebilirim toplassnz bir saat uyanık kaldı kalmadı acikmdi bile bn uyurkn emzirdim az az emdi
Acaba asi uyku mu ywpti bu tarz uyku etkisi var mii
Uyandriyorum iki dk demeden geri uyuyor