Kbrasg Zelissssss Benim kızım da öyle diştenmi acaba diyorum ben de sürekli okuyorum. Dr da hiç birseyi yok diyor.
Kizimmmmm3434 Zelissssss benimde kuzum 4 aylık uykudayken ağlıyor ses geliyor dudağını bile büzüyor ama o sırada da uyuyor 😞