Kızım 8.5 aylık öksürük hafif var balgam var pazar günü ilaç başladık klamer ve evenson ilacı verdi doktor ilaç bitiyor ama bizim burun akinti balgam geçmedi hiriltisi var bugün hava verdim başınıza grlen oldu mu hastaneye gitmeye de korkuyorum salgın var daha çok hasta olck diye kızlar