Kızlar merhaba bebeğim 18 aylık olmak üzere. Hazır mı bilmiyorum inanın bir fikrim yok daha araştırmadım ama bir anlık gazla diyelim gittim tuvalet şeklinde lazımlıklar oluyor ya onlardan aldım niye aldım ben de bilmiyorum heves ettim sanırım. Bezi dolduğunda bezini tutuyor, işaret ediyor falan acaba dedim hazır mı ki kendi kendime öyle düşündüm. Şimdi ne yapmam lazım sizler nasıl yaptınız bir acelem de yok aslında ama ne yapar diye merak ettim herhalde