Arkadaşlar. Merhaba ben 7 yıllık evliyim 6 yıl boyunca hiç korunmamamiza rağmen bebeğimiz olmadı pco hastasıyım tedavi görmeden olmaz dediler ama Rabbım verdi şimdi 1.5 yaşında kızım var hala pco devam ediyor adet olamıyorum ve tarlusal kullanıyorum eczaneden aldım 3 gün boyunca günde 2 defa içtim hala adet olmadım neredeyse 8 9 gün oldu içeli eşim de bebek olmaz diyerek affınıza sığınarak söylüyorum anladınız siz bence korkuyorum 2 Bi bebeğe maddi olarak da manevi olarak da hazır değilim hamilelik olur mu yaşayanıniz var mı? Rabbım isteyen herkesi eat sahibi yapsın inşallah