Sevgisemira Kızlar 3 günlük bir oğlum var biraz tueunculuk oluyordu şimdi biraz daha fazla olmuş normal mi bu turunculuk??
Simgedorukerem Sevgisemira ilk doğduğunda bizimde olmuştu idrar yollarında enfeksiyon olabilirmiş rengi takip etmek gerekir canım koyulasirsa dr a gösterin.pembemsi veya turuncu olunca sorun olmuyormuş.gecmis olsun
Arifeeee Sevgisemira yeterli beslenemiyor demek. Sütünüz yetmiyorsa doktor kontrolünde mamaya baslayabilirsiniz
Mlke301020 Sevgisemira sık sık emzirin sıvı eksikliğinden oluyor genelde bazen de enfeksiyon eğer ateşi yoksa ya da huzursuzluğu sıvı kaybındandır