Anneler, özellikle bebeğini 1 yaşından sonra sünnet ettirmiş annelerin tecrübelerine ihtiyacım var aşağıdaki konularda bana yardımcı olur musunuz :((
1.si sünnet sonrası dr bize krem vs bişey vermedi sadece batikon damlatıp karton bardak koyuyoruz sizde durum nasıl?
2.buralarda pipiyi ileri geri itme vs gibi şeyler okudum biz hiç dokunmuyoruz doktor da böyle birşey söylemedi valla anlamadım bu işi kontrole bile çağırmadı gerek yok dedi bişe olursa resmini atıcaz telefonuna
3.pipi ilk gün çok şiş ve kırmızıydı 3. Günde hala kırmızı ama hafiften mora çalmaya başladı şişliği indi biraz ama kenarları yani yumurtalık kısımları morardı bu normal midir?
3 gün sonra ilk banyo dedi, biraz tedirginim oğlum(13 aylık) normal oynuyor zıplıyor ama altını açtığımız an feryadı koparıyor sanırım korkudan acı yok bence çünkü baya üstünde yuvarlanıyor yani oynarken.
daha önce yaşamadığımız bir gaz problemimiz var ilk gün zaten kaka yapmadı ertesi gün yaprken çığlık çığlığa ağladı kabız sandım ama değildi.ıkınma ile pipi arasında bir bağ mı var acaba? Hala aşırı derecede gaz çıkarıyor belkide genel anestezi etkisi??
Son olarak bu pipişler o kırmızı korkunç görüntüden çıkıp ne zaman eski minnoş pipi halini alacaklar :( bakamıyorum bile içim eziliyor görünce :( (daha önce sünnetli çocuk görmemiş anne)