Leyla011 Kizlar nasil unuttuk bilmiyorum arayanda olmadi 11 ekim dogumlu çokmu geç kaldik sinirden agliyorum yarin goturecektim araya pazar girdi 😭
2lokummannesiii Leyla011 hayır ya saçmalamayın lütfen daha 4 gün geçmiş ben de bir hafta sonra yaptırmıştım
Dudus Leyla011 çok geçmemiş bence sorun olmaz bizimkide doğum günü cuma geliyo diye pazartesi çağırdı 2 gün sonra dedi sıkıntı olmaz bnce
elifineylulu Leyla011 hiç sorun etme canım biz ilk ay aşısını eşim karantina da olduğu için 40 günlükken vurunmustuk bişey olmaz merak etme ama aramaları gerekiyor sağlık ocağından biz her aşı oncesi mutlaka araniyoruz neden aramadilar acaba gidince sorun bence
nesee Rabiamhmt bize tarih veriyor bende hayrlatici ekliyorum telefona o gün hatırlatıcı sayesinde unutmuyorum gidiyoruz
elifineylulu Leyla011 sorun olmaz merak etme canım insanlık hali sıkma canını daha taze annesin zamanla hersey yoluna girer 😍
Mrbmrb Leyla011 hiçbişey olmaz canım. Ben de 1.5 ay aşısını öyle yaptırdım. Sistemde sıkıntı çıkmadı. Sen sağlık ocagına sor bakalım pztesi gidince neden aramamışlar
Zeyzey2019_ Leyla011 lütfen sakin olun, 4 günden ne olacak. Her aşının açıldığı bir aralık var ve bu süre neredeyse 1.5 aya yakın bir süre. Pazartesi yaptırırsınız.
dontsleppyunhappy Leyla011 yok kız ağlama pazartesi yaptırırsın. Hem sor bakalım neden aramamis hemşire. Hastayken aşı vurulmuyor ya, benim kızım hastaydı bir yaş aşılarını biraz geç yaptırdım hatta
Mucizelerim34 Leyla011 mesela mama ya da su istediği zaman söylüyormu yada parmağıylamı işaret ediyor