Tazeannecik Annnisshhh kızıma doğduğu gün ağzına değirdim sonra da 1 cay kaşığı zemzem. Sonra hiç vermemişti. 7,5 aydan sonra eline verdim iftar sofrasında o mıncırdı parçaladı eliyle aldım geri
Sahidex Tazeannecik bende doğduğu günden beridir hergun olmasada arada bir ağzına sürtüyorum tadını aliyo şimdi 3 aylık versem yer heralde😂😂😂😂😂😂😅🤣🤣