Merhaba arkadaşlar 6 aylık bir oğlum var bu zamana kadar 2 kere süt düğümlenmesi oldum masajla ve sagimla kısa sürede geçirdim fakat şuanda da aynı süt düğümlenmesi gibi sol göğüsum taş gibi sert emzirirken acı cekiyorum ama süt düğümlenmesinden farklı olarak gün emzirmedigim zamanda göğsüm çok ağrıyor içten içe yanıyor sağımda yapiyorum sık sık emziriyorum da bir çözüm bulamadım genel cerraha gittim mastıt mi acaba diye ultrason çekildi apse yokmuş olmamasina rağmen antibiyotikte kullanıyorum ama herhangi bir geçme agrida azalma falan yok aynı durumu yaşayan varsa lütfen çözüm önerisini benimle paylaşsın dayanacak gücüm kalmadı artık