Ay karınca demeyin bana. Suanki taşındığım evdede karınca varmış. Hiç bilmiyordum evde geçirdiğimiz ilk günün sabahına bir kalktık mutfak tezgahının üzeri vıcır vıcır karınca.😱 Ve en huylandığim hayvan birde. Toz karınca zehiri var birde spreyli olanı var. Ben spreyi yuvalarina sıktım tekrar çıkmadılar. Ama toz olanı çok daha kuvvetliymiş. Etrafta yiyecek filan bırakmayın hemen üşüşüyorlar çünkü