Ispanak yıkamak çok zor geliyor bana. Her yer batıyor yıkarken. Annem yaparken hiç böyle olmazdı 🤨 o önce doğrar sonra yıkardı ama bence o hijyen açısından yanlış bir yöntem. Peki doğrusu ne 💔💔💔 sirkeli suda bekletmek dışında önerilerinizi ve yıkarkenki aşamalarınızı, püf noktanızı lütfen paylaşın 🥺