Güzel anneler 8 günlük anneyim kızımın goguslerinde şişlik var sizler de de varmı annem olur o bizler masaj yaparak geciriyoduk falan diyodu burdayken masaj yapiyodu bende yapıyorum bugün elimden geldiğince ama yine de korkuyorum ya bişey olursa diye