Merhaba anneler benim bebeğim 17 aylık ama malasef tırnaklarını keserken çok zorlanıyorum.. 3 4 kişi oyunlar yapa yapa yada uykudan kalkınca , banyodan çıkınca falan şeyler yapıyoruz.. Sizin tırnak kesme yöntemleriniz neler?? ( bu arada benimki tembel yürümüyor) sizinde yürümeyen var mı??