simiyyy Kendini bu kadar bunaltma. O kadar söylüyorum. 4. Ay atağı aklımda kalan tek atak. Feci bir şey. Oğlum sabah 4-5 de bir uyanırdı, gözleri kapalı ağlardı. Bitiktim. Saçımı tartışmıyordum.
Ben oğlum doğunca evden televizyonu kaldırdım, düşün. Ama şuan 16 aylık ve WC ye gitmeme asla izin vermiyor. Kapının önüne oturup ağlıyor. Komşu duysa dövüyorum sanar. Rahat rahat şey bile yapamıyorum. E altıma mı yapayım? Açıyorum çıkana kadar bir ceviz adam, mis gibi yapıyorum 😂 Yada aşırı uykusuzsam gene bir on dakikalık müzik açıyorum, kapatıyorum gözümü. Bunu yapmazsam aramız gerilecek, belki bağıracağım. Bağırmaktansa bunu yeğlerim. Yüklenme kendine. Bu sefer onaramayacağınız duygusal bir sürtüşme yaşarsınız, bu daha kötü.