252525 Bugun saat 2 de Asi oldu 4 aylık çok huzursuz ağlayıp duruyo susmuyo ne yaplrm acaba 2 aylık aşısnda böyle birşey olmamıştı banyo yaptrdm sakinleşsin diye ama yok saat kaç olmuş uyutmyrm gözleri kapatsa dalamiyo bı daha agliyo feryat figan
Cansell123 252525 Aşı yaptıktan sonra banyo yapilmamasi gerekiyor doktorumuz bize 3 gün yapılmaması gerek dedi. Evde calpol varda verebilirsin canm inşAllah iyi gelir kuzuya
Fatmagy 252525 oluyo oyle 4.ayda birde atak var bır hafta falan suruyo hatta reddedıyo memeyi emzırıyosan. Gecıyo merak etme ama sabretcksın malesef Bnde yasadım
Rabiamhmt 252525 keske hemen banyo yaptırmasaydınız bız 2 gun yaptırmadık cunku agrısı oluyo calpol verın 6 saatte bır agrısını alsın
252525 Cansell123 2 ay asisinda bize öyle denmişti ama 4 ay asisinda akşam banyo yaptblrsn dedi hemşire
252525 Fatmagy atak haftasi geçirdi 1 hafta bu iki gündür rahatlamsti bugün aşıdan sonra böyle oldu ama
Rabiamhmt 252525 ver canım yutar merak etme agrısı gecsın yazık o yuzden durmuyor ben verdınız sandım 1 cay kasıgı verın yarım saat gecmeden cocuk rahatlıcak
Rabiamhmt 252525 yok canm ası zamanlarında 2 gun banyo yaptırma banyosunu yap oyle asıya gotur 2 gun sonra banyo yaptır 😊
252525 Rabiamhmt Şuan uyudu daldı eğer kalkip tekrar ağlar ise vericem canım çok saol şuan uyuduğu için uykusundan bolmuyum anca uyttm çünkü
baharuraz 252525 4 aylık aşının içinde tetenoz var huzursuzluk ateş yapıyor . Calpol vermeni tavsiye ederim rahatlar dinlenir hem
252525 baharuraz baharuraz ya vermedim malesef ağırı kesici zor uyuttm şuan daldı iyice insalalh gece uyanıp ağlamaz eğer olurda ağlar ise vericm
zhrayca2001 252525 banyo yaptırman iyi olmuş canım bizde yaptırdık hiçbişi olmadı yani sadece 2 aylıkken olmuo diğer tüm aşılarda banyo yaptırabilirsin dedi doktor ve hemşiremiz. Calpol ver canım korkma zamanla ağrısı dindikce rahatlayacaktır bebeğin😇
Rabiamhmt 252525 evet uyandıgında verırsın ama korkma yutuyo sorun olmuyor rahatlamıs oluyo agrısı gıdıyo
Eylusunannesiii 252525 4 ay asisi bizdede cok huzursuzluk yapmisti hic susmadan ağladığını ugundugunu biliyorum yavrumun🥺