Alina44 Kızlar bir arkadaşım var 10 gündür adeti gecikti 4 tane test yaptı hepsi tek çizgi çıktı kan verdi negatif ama hamile gibi midesi felan bulanıyor hamileyse testte neden çıkmazki anlamadım ne yapmamız gerekiyor
Caglarass Alina44 Hamile olsa testlerde çıkar demek ki değil ve o stres yaptıkça adeti daha da gecikecek. Geciktikçe umutlanıcak, belirtiler psikolojik oluyo genelde
2maviboncuk Alina44 Psikolojik olarak yapiyodur belki. benimde öyle Bi arkadaşım var her ay hamile kendisi 🤭🤭😂😂
Caglarass Alina44 Çıkardı canım 10 gün uzun bi süre. Geç döllenme yaşadığım halde 10.gün öğrenmiştim ben idrarda