MomofOne Kizlar merhaba. Aylardir gecmeyen bir pişik problemimiz var o ayri bi olay. Benim sorum şu ogluma ne yedirsem hemen cikariyor. Günde 7 den fazla kaka yapiyor. Bunun sebebi ne olabilir acaba ? Ciddi bir durummu ? Artik cok dert etmeye basliyorum
Minikkuzum1999 MomofOne ben kızım dişleri çıkmaya başladığında öyle olmuştu ishal gibi sonra doktora gidip şurup yazdirdik çok şükür şimdi kesildi bez dayanmıyordu
mihrosum MomofOne canım benim kızım amip oldugunda cok kaka yapıyor. Yani mikrop kaptıgında. Kakası sumuklu(mukuslu oluyor)oylr bir durum yoksa sıkıntı yok
MomofOne Minikkuzum1999 7 aylikkene basladi pişik nezaman diş cikardiysa ozaman pişik oluyordu. Ama artik 12 ayliginden beri hep hep hep pişik gecirtiremedik doktorun verdigi hicbi krem pudra ise yaramadi. 3 haftadir da nerdeyse hergün 7 den fazla kaka yapiyor
Minikkuzum1999 MomofOne Fişek arko krem var canım biliyorsan ben kızıma onu kullandım hep sanada önerim dene istersen