Öğlen ateşlenen oğlum günlerdir istahsizdi.is yerinden eve apar topar geldim.hemen elindeki benekleri fark ettim.alerjik diye düşündum.hoc aklıma gelmedi el ayak hastalığı.cok ateşlendi.titreme geldi.morardi hatta.simdi.doktordan geldik.el ayak ağız hastalığı dedi.ayni zamanda dişte cikariyor.ay çok kötüyüm 🥺çok ağladım bugün.