Oruchatice benim bebegimin alninda var yağ kisti doktorlar 2 yasindayken getir alalim dediler kucuk bi kesi atiyorlarmis sizinde lokal anastazi altinda alirlar gunluk yasantiyi etkileyecek bi ameliyat degilmis sadece dikkat edilmesi gereken kapsülün hepsinin alinmasi gerekiyor yoksa tekrarlama olasiligi oluyormus gecmis olsun simdiden 🙏 aldirdiktan sonra benide bilgilendirir misiniz bebegimde 3 adet var ve tam gorunen kısımda umarim iz kalmaz