Kizlar başlıktan da anlaşıldığı üzere oglum yeni 10 ayına bastı. Asiri sinirli bi bebek. Sinirleniyor dislerini birbirine bastırıp gıcırdatiyor bize vuruyor. Saçımızı çekiyor. Hatta dişlerini o kadar sıkıyor ki kafasi titriyor 😄 kollarim gogsum vs morluklar içinde. Eliyle sıkıp canımı acitmaya çalışıyor surekli. Istedigini yapmadigimizda ellerini kaldırıp kendini deli gibi sıkıyor dişlerini kırcak bi gun sinirden:)) Yani demem o ki bu belirtiler sizlerde de var mi? Normal mi anormal mi? Bu cocuk niye böyle?