Beril5252 Kızlar iki aylık asimizi olduk bugün bebeğimin ateşi 37.7 sizce ilaç vermelimiyim hemen yoksa ateşini kontrol edip düşmezse mi vereyim
Bebegimm1 Beril5252 kontrol edin ustunu inceltin eklem yerlerine bez koyun 38 e cikarsa ilac onermisti ebe
Oykulna1 Bize hemsiremiz 37.5 nün üzerine çıkınca 1 çay kaşığı calpol vermemizi söylemişti ama ağrısı da olur 1 çay kaşığı ver biraz olsun rahatlasın bebiş