YagmurDoruk televizyon başlı başına zarar. Ama burdaki önemli nokta televizyon degil, cocugun yemek yediginin farkına varmadan besleniyor olması. Yani oyuncakla, boyayla, hamur gibi ivir zivirla da yediriyor olsanız aynı şey.
Damak tatlarinin gelismesi, düzgün beslenme alışkanlıkları kazandırmak, aclik tokluk hissinin farkina varabilmeleri için sadece yemek yemeye odaklanmalilar. Bu durum ilerleyen zamanda hem alışkanlık hem daha fazla iştahsızlık bazi durumlarda da yeme bozukluguna sebep oluyor.
İlk cocugumda malesef bile bile bu hatayı yaptım. 10 yaşında ve hala bir seyler izlermen yemek yemek ister. Ama şimdi cok özen gösteriyorum.