Yaseminyakup Merhaba bebegim 7 aylik hazie mama içiyordu.ama iki gündür kesinlikle içmiyor..anca gece uyurken iciyor.nedendir sizce ne yapmam gerek
Yaseminyakup Hvnannesi herkes ole soledi çevremde ama ne bileyim çok üzüldüm mamayi bırakmasına sanki ek gidada doymuyor givi geliyor. Ekngidayi güzel yiyor
Hvnannesi Yaseminyakup bi nevi yeni bi atak gibi düşün onu rahat bırak nasıl ne yemek isterse onu ver mamaya da dönecektir tekrardan :)
Yaseminyakup Hvnannesi tmm cok sgll içim rahatladı. Gece uyurken iciyor ama gündüz uyanikkrn asla ağzına surmuyor
Hvnannesi Yaseminyakup bizimde çoğu zaman öyle ek gıdayı sevdi diye ret ediyo mamayı ama ben de zorlamıyorum
kelebek21 Yaseminyakup bizimki de aynı durumda 8 aylığız. 120 ml anca içiyor. Kilo almıyor da napacam bilmiyorum