Bebeğim 3 buçuk aylık , çalışan bir anneydim sabah 7de emzirip 4 5 saat sonra sağım yapınca 120cc çıkıyor iki göğsüm de toplamda Az sütüm sanırım😔 kilo alımı iyi sağlıklı bebeğimin ama Sütümün daha da artmasını bekliyorum varmı bana fikir vermek isteyen 🙏