Bugün o kadar çok post paylaştım ki. Kafam çorba gibi. Bugün sürpriz gebeliğimi öğrendim. Elim ayağıma dolaştı. İlki zaten 9 aylık. Doktor iki gebelik arası çok kısa dedi. İlki sezaryendi benim. Böyle durumlarda rahim çatlağı riski var dedi. Ama bu sadece risk. Kesin olacak diye bir şey yok dedi. Benim gibi olan var mı. Korkuyorum ya rahim çatlağı olursa. Bir de benim ilk sezaryenim de çok sıkıntılıydı. 3 ayda ancak iyileştim. Enfeksiyon yüzünden defalarca ameliyata girdim. Ya bana ya da bebeğe bişey olursa ne yaparım ben. Benim gibi olan varsa yazsın lütfen