Merhaba anneler 1 ay 5 günlük bebeğim var emziremiyorum göğsüm sürekli yara ve iki gün önce kahverengi kısmı pütür pütür olmaya başladı ve bildiğiniz o kısım toparlandı bugün cildiyeye gittim çocuğun tükürüğü asit yapmış ve alerji olmuş dedi göğüslerimin içine ve kenarlarına oksijen iğne yaptı anestol krem ve stafine krem verdi var mı benim gibi olanlar veya bi bilginiz var mı bu konu hakkında lütfen yardım edin 🤲