Selam kızlar . Kızım 25 aylık. İdrar yolu enfeksiyonu geciriyormus. 1 haftadir hiç bişey yemiyor ve geceleri atesleniyordu. Biz diş diye düşündük hep. Bugün tuvaletini yaparken anne popom acidi dedi . Bunun üzerine teste götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Antibiyotik tedavisi verdi Dr ama ben antibiyotik kullanma taraftarı değilim hiç. Doğal yollarla nasıl atlatabilirim yahut başına gelenler hangi antibiyotiği kullanıp neler yaptınız