Yorgunannecik ya neden böyle düşünüyorsunuz😁 ben hamileyken güler yüzlü bir bebeğim olur diye çok hayal kurmuştum, çok şükür bebeğim aşırı insan sevgisi dolu😬 kimseyi yadırgamaz dışarı çıktığımızda kim aaa merhaba dese kahkahalarla güler eder sizin bebeğinizde sakin mizaçlı uyumlu bir bebek ne kadar güzel😂 ayrıca anneyle güvenli bağlanan bebekler genelde 3. Şahıslarda daha rahat sakin durur böyle düşünün,