7.8günde yapıyor normal kıvamda. Çok mu normal bilmiyorum. Huzursuzluğu çok yok ama
Atabsra anne sütü mü alıyor mama mı ? Yaptığı zaman çok mu az mı yapar
Kubra4745 yaptığında çok yapıyor dolduruyor çok bezi. Anne sütü alıyor
Atabsra ek gıdaya geçerseniz düzelir inşallah 🙏🏻