Meltemvske canım benimde beş aya 3 gün var başladım da öğürmesi korkutmasın herkes bana öyle dedi o refleks yeni bir tat aldığı için . Benimki de sevmedi sanki kabaktan başladım ben patatese geçtim iki gün sonra havuç vereceğim bari güzel tadı olanı sona saklayayım dedim . Ama benimki de öğürüyor ,kusacak gibi oluyor . Zaten tadım ya çok çok az verdim ben bir çay kaşığı kadar .