ebiciks owli kullaniyorum onun ayaklari kapali, ama corapla degil, arastirin owli 2.7 tog diye bakin. Diger lcw ya da e bebektekilerin ayagi acik, onlari gunluk disarda soguk olunca giydiriyorum uyurken terletiyor ve kasindiriyor. Alacak olanlara owli oneririm.