Bende hipp combiotic kullaniyordum asiri iciyordu onu , gaz kabizlik sorunu hic yapmıyordu suan 4 aylik ve bebelac golda gectim ucuncu kutuyu aldim gaz sorunu kabizlik sorunu yasamadim doyurucu geliyor gayet guzel yiyor ilk verdigimde biniki gun sevmedi , hipp guzel bir mamaydi ama bize kilo artisi fazla yapmadi birde malum artış oldu fiyatta , cok guzel bi mama oneririm , doktorumda verebilirsin guzel bir mama dedi .