Kızlar yarın tam 1 aylık doğum yapmış olucam ama sezeryan yerimde iki ayrı yerde hafif akıntım var bi kutu antibiyotik içmiştim geçmedi doktora gittim tekrar bi kutu verdi içindeki bir paketi içmiştim diğerini içmedim baktım iyileşmemiş tek tük yine açtım son 3 hap kaldı ama iyileşme yok sezeryandan sonra kalan göbeğim aşağı sarktı kesilen yer sürekli nemli kalmıştı şuan hala göbeğim şu akıntı olan yerleri kapatıyor böyle bişey yaşayan var mı? Varsa ne kadar sürede iyileşir ?