Goktugunannesi07 6 aylık bir bebeğim var herşey den hemen sıkılıyor ve çok vız vız ne yapsam oyalanmıyor. Ne yemek yapabiliyorum ne temizlik sizler nasıl idare ediyorsunuz?
semaahmet Goktugunannesi07 11 aylık cnm inanki neler neler yapıyorum oğlum yurumeyede başladı hep teoesindeyim bütün odalara giriyo şimdi yeni keşfi koltuktan besiginin içine beşikten tekarar koltuğa besndkk oturmuyorum
kirmizibasliklikiz_ Goktugunannesi07 bundan 2 tane oldugunu dusun 😂 hic is yapamiyorum surekli onlarla ilgileniyorum ama oyalayacak bir sey bulamiyorum artik dedigin gibi hemen sıkılıyorlar napcam bilmiyorum 😁
Hulya-6676 Goktugunannesi07 benimkide 8 aylık inan aynısı oyuncak koyuyorum atıyor emeklemeyi öğrendi şimdi hep ayakta durmak istiyor hiçbir şey yapamıyorum
inci_34 Goktugunannesi07 düğün havaları çalıp karşısında babası ile bazen tek oynuyoruz şaka dğşl gerçek 😂😂bunu izlemeyi çok seviyor ağlarken birden susuyır
Goktugunannesi07 kirmizibasliklikiz_ Yeni nesil bebeler böyle oluyor ya 🙂. Annemle konuşuyoruz sen çok akıllıydın ben hiç yorulmadım seni büyütürken diyor.
pandemibebegi Goktugunannesi07 Aynen benimki de öyle diyor. Ben anlayamadım sizin bu bebelerden diyor. Hiç ağlamalarına izin vermiyoruz da ondan oluyor galiba.
DaisyMom Goktugunannesi07 8 ayligiz hala oyleyiz.Ona gore hareket ediyorum artik.Hic birsey yapmiyorum sadece bebegim😅 ev supurebiliyorum baska birsey yapamiyorum.Arada camasir asiyorum.Hergun 1 cesit de olsa yemek😅nasilsa oyle gidiyor valla daha hareketli daha aglak daha duskun oluyorlar.