Mete-35 ben bebeğim sarulıkken mama takviyesi yaptım ilk 1 ay. Normalde doktor önerisi ile aptamil prosyneo kullanıyordum harika bir mama hala evde bulunduruyorum, evde olmadığım zaman acil bir durumda bebeğime annem verir diye. O ara mama bitti sipariş ettim gelene kadar da evolvia aldık bebeğim sarı sarı kustu her seferinde hiç memnun kalmamıştım ne yazık ki