Birçoğunuz biliyorsunuz kızlar kanser başlangıcı var denilmişti sonra temiz demişlerdi sonra emin değiliz dediler yani her biri ayrı şeyler söylüyor bende bilmiyorm kist varmış o kansere dönüşüyormuş vs vs ayrıca 1 yıl adet görmedim geçen ay ilaçla gördüm bu ay yine olmadım rahimde de kalınlaşma varmış bugün kan testi verdim sürekli istiyorlar haftada yada 2 haftaya bir veriyorum kontrol altındayım bugünkü sonuçları doktoruma gösteremedim internetten bakıp araştırdığım kadarıyla kanser olarak gözüküyor tahlilden anlayan en azından pazartesiye kadar bilgim olsun içim içimi yiyor şuan