Elizan-Evimizin-Cicegi- Kızlar merhaba sizce BAYBY TURCO bezi mi daha iyi yoksa MOLFİX mi ?? Ben Turco kullandım ama molfix nasıl bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz ?
ErkekkAnnesii Elizan-Evimizin-Cicegi- canım iyiliğini bebeğinin cildi belirler her bez bebeğe iyi gelmeyebilir en iyi markalar bile ben deneyerek buldum kaç bez değiştirdim
neslim01 Elizan-Evimizin-Cicegi- bende önce molfix kullanıyordum sonradan paket değişince vazgeçtim mavi olanı beğenmedim yeşil paket de alsam mavi çıkıyordu onda da taşma sorunu yaşadım vazgeçtim şimdi turco kullanıyorum gayet memnunum molfix ile kıyaslıcak olursam molfix kalın kalıyor kaba duruyordu ama pişik vs yapmadı turco da ince hafif bir bez taşma pişik vs yaşamadım ama tabi her bebek farklı oluyor
Elizan-Evimizin-Cicegi- ErkekkAnnesii ben turco kullanıyorum bi problem olmadı ama molfix uygun fiyata buldum acaba alsam pişik olur mu yoksa başka bişey olur mu diye kararsız kaldım
Elizan-Evimizin-Cicegi- neslim01 E_doga Katun teşekkür ederim en iyisi kullandığın bezden vazgeçmemek 😄
E_doga Primadan memnun kalmadım molfixe geçtim çok memnundum. Birde sleepy deneyeyim dedim çok kokuyordu.molfixe devam. Ben çok memnunum molfixden memnunum