Arkadaşlar bebeğim hasta balgam var öksürük var ( balgamdan dolayı ) ayrıca burnu akıyor. Şu serum fizyolojik hiç kullanmadım . Ama kullanmama gerek var mı onu da bilmiyorum. Çünkü burnu tıkalı mı değil mi tam anlayamıyorum. Emzik ağzındayken burnundan güçlü şekilde nefes verebiliyor , alırken hırıltılı alıyor o da balgam olduğu İçin sanırım. Yani burnu tıkalı olsa sizce nefes verebilir mi ağzı kapalıyken? Uzun oldu kusura bakmayın bilenler yazarsa sevinirim☹️