zeyzy21 bende en basta bibs verdim sadece nette satıldığı icinde pişman oldum sonradan ha deyince bulamamaktan korktum ustelik bibs emziklerin kullanim ömrü cok kısa. Her ay banko 2 emzik aliyorum dogdugundan beri. avent aldim bnmki de onu tutmadı. Avent her yerde var yenisini alin bence hic bibsle uğraşmayın.