Doktorlar bu alerji meselesinde öyle farkli ki. Bana da ilk tavuk dana eti falan da yasakti. Hakikaten zor bir diyet. Baska doktora gittim egzamasi gecmiyot diye. Sadece egzama sikayetimiz var bizim alerji konusunda. Diger bir doktor sadece sut ve sut urunleri ve yumurtadan uzak dur dana tavuk eti vs tabiki yiyebilirsin bebeginin vucudu egzamaya meyilli bol nemlendir bir sey olmaz dedi. Hakikaten tuketmeye basladim hicbir degisim olmadi. Egzama falan da yok. Sadece sut ve sut urunleri ve yumurtayi cikardim hayatimdan. Eser miktarda bulunabilir olan urunleri de tuketiyorum hic problem yok. Alerji parmak izi gibidir dedikleri böyle bir sey herhalde. En iyi gozlemi anne yapıyor. Herkese dokunan her bebege dokunmuyor veya kimseye dokunmayan bir sey dokunabiliyor.