o kadar çaresiz hisediyorum ki kendimi, neredeyse gece uykusu hiç uyuyorum..
artık başım ağrıyor uykusuzluktan çok zayıfladım doğuma girerken 65 kiloydum şuan 42 civarı, 21 yaşındayım ama kendimi 35′40 hisediyorum…😔 kızımı çok seviyorum iyiki doğurmuşum onu belki dert diye nitelendirilmeyecek kadar ufak bir sorun,Allaha şükür ki öyle ama bazen dayanamiyacak gibi oluyorum sabah kızım uyuyor bende uyuyorum ama gece uykusunun yerini hiç birşey tutmuyor, zaten lohusalık pisikolejisi eee bu sefer gece sabaha kadar uyumayip sabah bır kaç saat uyuyunca pisikolejim daha bir alt üst oluyor😔 bebeğim bugün 39 günlük oldu hamileliğim berbat geçti sürekli miğde bulantıları kanamallar düşük riskleri erken doğum riski, ağrılar vs dedim ki belki doğumum güzel olur kolay olur mutlu olurum, Spiral sezeryan oldum hayatımın en çirkin aniydi omurumde tanismadigim acılarla tanıştım hastane ve doktor seçimim yüzünden, sonra dedim ki herşey bitti hamilelik doğum artık rahatım Allah’a şükürler olsun, bu seferde kizimin kolik sancıları başladı, zaten agresif ve çok hareketli bir bebek, 🤷 artık ne yapacağımı şaşırdım biliyorum geçicek herkez birşey diyor biri 40. düzelir dedi gerçi geldik gidiyoruz birşey yok halla , biri 2. ayda duzelirr diyor biri 3 biri 4 artık umutsuzluğa kapılıyorum kayinvalidemle oturuyorum onun sitreside var inanın hiç yardımcı olmuyor laf sokmaktan başka, eşim saolsun o çok olmaya çalışıyor ama gene uykusuz kalan ben oluyorum çünkü biliyorum ki o öyle canı yanıp ağlarken sadece annesine ihtiyacı var.. kolik anneleri ne zaman geçer en azından ne zaman hafifler bu durum, ?
birde amptamil conformil kulaniyorum çok iyi geliyordu fakat 3 gündür içerken hep migdesinden yoğun sesler geliyor neden acaba, bu durum daha çok gazlanmasina neden oluyormuş gibi hissediyorum.🤷 dert ve yardım plsss