BARANN24 eşim tanı için çok erken dedi, içi rahat etsin istiyorsa ergen ve çocuk psikiyatrisine götürebilir ama erken oldugu icin kabul etmeyebilirler dedi. Cocugu incelemesin dedi, normal gelen şeyler bile anormal gelir dedi. bir de yaygın gelişimsel bozukluk ve otizm arasındaki farkı araştırsın dedi. Ekranı hayatından çıkarabilir dedi. Sağlıklı cocuk için bile önerilmiyor dedi. Allah yardımcınız olsun inşallah. sizin için dua edicem.