selam kızlar 3 yaşında bir kızım var inanmazsınız bir saniye yerinde duramıyor bir oyuncakla bir dakika bile oynamıyor hep dağıtıyor etrafı cok yoruldum artık yeni bebeğim oldu onada bazen bilmeden zarar veriyor yurt dışında yaşıyoruz 3 yaşı olmadan almıyorlar kreşe falanda devletde yani..yemek bile zor yediriyorum..bir kaç vitamin sakinleştirici falan dediler o bile fayda etmedi…bi yere götüremiyorum mağxada falanda zor kontrol ediyorum herşeyi elliyor falan yalnızım burda ..inanın cıldırmak üzreyim artık