Mom7271 benim diyetim de epey katı. Yemediklerim: sütü ürünleri, dana eti, yumurta, domates, kuruyemiş, margarin, narenciye, bakliyat, soya, tahin, susam, çilek, zeytin. 1 ay boyunca gluten de yoktu. Allahım açtım aç. Çok iyi bulundu gerçekten. Sonuç olarak kakasında gizli kan dahi yok. Doktor doktor gezdim. En son gittiğim alerji uzmanı 9 aydan önce iyileşme bekleme 2 yaşa kadar hallolur %70 alerjik astım olacak dedi. Senaryosu berbattı. Profesör Demet Can’a gittik çevreden tavsiye üzerine. O kadar güzel ilgileniyor ki. Muayeneye girmeden önce hazırlamış olduğu soruları var tek tek Çocukluğuma kadar, hamilelik dahil tüm gerekli bilgileri asistanına yazdırıyor. Sonra değerlendiriyor ve yenilikçi bir doktor. Alışması gerektiğini söyledi. Ama bu denemeyi hastane ortamında yapmak zorundayız, 1 tatlı kaşığı yoğurt yiyeceksin yarım saat sonra emzireceksin. Bebeğini gözetim altında tutacağız. Serum takviyesi gerekebilir eğer iyi durum gerçekleşir tolere ederse yavaş yavaş alıştıracağız dedi. Çok memnun kaldım